Fără secrete. Gânduri despre actorie și teatru
Epuizat
Fără secrete. Gânduri despre actorie și teatru
Peter Brook
„Ne putem intreba: este teatrul o cale pentru o intelegere mai buna a lumii? Raspunsul lui Brook e clar. Tocmai pentru ca traim in lumea aceasta fragmentata, teatrul contemporan este haotic si confuz si nu satisface nevoia si dorinta multor oameni de a avea o alta posibilitate, alt dialog, de a fi impreuna pentru altceva decat pentru deziluzie si disperare sau pentru o simpla distractie, ca o evadare din viata, ci de a merge la teatru pentru a primi impresii de o calitate superioara. O educatie ce ne lipseste cu desavarsire, pe care nicio scoala nu a stiut sa ne-o transmita.“
Andrei serban
Peter Brook
„Ne putem intreba: este teatrul o cale pentru o intelegere mai buna a lumii? Raspunsul lui Brook e clar. Tocmai pentru ca traim in lumea aceasta fragmentata, teatrul contemporan este haotic si confuz si nu satisface nevoia si dorinta multor oameni de a avea o alta posibilitate, alt dialog, de a fi impreuna pentru altceva decat pentru deziluzie si disperare sau pentru o simpla distractie, ca o evadare din viata, ci de a merge la teatru pentru a primi impresii de o calitate superioara. O educatie ce ne lipseste cu desavarsire, pe care nicio scoala nu a stiut sa ne-o transmita.“
Andrei serban
| Data apariției | 16 octombrie 2012 |
|---|---|
| Autor | Peter Brook |
| Titlu original | There Are No Secrets: Thoughts on Acting and Theatre |
| ISBN | 978-606-579-424-5 |
| Cod bară | 9786065794245 |
| Traducător | Monica Andronescu |
| Format | Hardcover |
| Dimensiuni | 130 x 200 mm |
| Nr. pagini | 136 |
| Număr volume | 1 |
| Colecția | Yorick |
| Editura | Nemira |
Peter Brook
Creator inovator, Peter Brook (1925–2022) a contribuit semnificativ la cercetarea formelor teatrale, punând în scenă numeroase spectacole-unicat. A realizat multe montări de referință după piesele lui William Shakespeare, producția Visul unei nopți de vară, din 1970, fiind considerată de specialiști mai bună chiar decât piesa în sine. Printre spectacolele sale de referință se numără Hamlet (1955), Marat/ Sade (1964), Orghast la Persepolis (1971–1972), Conferința păsărilor (1979), Furtuna (1990), Tierno Bokar (2004), Marele Inchizitor (2004). Explorator al creativității ființei umane, ale cărei mecanisme și forme le-a cercetat neîncetat în experimente care l-au condus la o filosofie profund personală a teatrului și a actoriei, Peter Brook a debutat în volum cu Spațiul gol (Nemira, 2014), care avea să fie considerat de specialiști unul dintre cele mai importante eseuri despre teatru din epoca postbelică. După Spațiul gol, publicat inițial în 1968, au urmat alte volume notabile, printe care se numără Punct și de la capăt (Nemira, 2018) și Fără secrete. Gânduri despre actorie și teatru (Nemira, 2012).
Creator inovator, Peter Brook (1925–2022) a contribuit semnificativ la cercetarea formelor teatrale, punând în scenă numeroase spectacole-unicat. A realizat multe montări de referință după piesele lui William Shakespeare, producția Visul unei nopți de vară, din 1970, fiind considerată de specialiști mai bună chiar decât piesa în sine. Printre spectacolele sale de referință se numără Hamlet (1955), Marat/ Sade (1964), Orghast la Persepolis (1971–1972), Conferința păsărilor (1979), Furtuna (1990), Tierno Bokar (2004), Marele Inchizitor (2004). Explorator al creativității ființei umane, ale cărei mecanisme și forme le-a cercetat neîncetat în experimente care l-au condus la o filosofie profund personală a teatrului și a actoriei, Peter Brook a debutat în volum cu Spațiul gol (Nemira, 2014), care avea să fie considerat de specialiști unul dintre cele mai importante eseuri despre teatru din epoca postbelică. După Spațiul gol, publicat inițial în 1968, au urmat alte volume notabile, printe care se numără Punct și de la capăt (Nemira, 2018) și Fără secrete. Gânduri despre actorie și teatru (Nemira, 2012).
Login and Registration Form