În toate situatiile, pentru comenzi returnate integral sau parțial, punctele de loialitate din cont acordate conform Art 5, vor fi anulate în cont.
Dacă comanda pentru care s-au acordat puncte este returnată (în termenul legal de 30 de zile), punctele alocate respectivei achiziții se anulează (conf Regulament, 3% din valoarea cu TVA). Dacă punctele au fost deja consumate, în contul Clientului Membru in programul de loialitate punctele aferente produsului returnat vor fi afișate cu - (minus).
Daca un client Membru în programul de loialitate foloseste punctele din cont pentru a reduce valoarea unei comenzi, dar decide să o returneze integral, se anulează punctele primite pentru comanda returnată și se adaugă în cont punctele folosite până la valoarea comenzii returnate; dacă a folosit mai puține puncte decât era valoarea comenzii returnate, se restituie în cont fix numărul de puncte folosite.
În cazul în care un Client Membru în programul de loialitate returnează parțial o comandă, se anulează punctele primite pt comanda parțial returnată și se adaugă în cont punctele folosite până la valoarea produsului/produselor returnate; dacă a folosit mai puține puncte decât era valoarea produsului/produselor returnat/e, se restituie în cont fix numărul de puncte folosite.