Territoria
Epuizat
Territoria
Un barbat porneste intr-o calatorie in sine, in incercarea de a-si reconstrui propria identitate. Rememoreaza bucati din copilarie, adolescenta si tinerete, se foloseste de experientele sale, cauta sa gaseasca un sens misterului care a fost viata tatalui, sa se impace cu geamanul sau interior, sa se elibereze de perioada serviciului militar sovietic, care l-a tinut captiv doi ani.
In Territoria se afla cea mai splendida si infioratoare confesiune contemporana a alienarii.
Crud, violent, Oleg Garaz ridica o cortina spre infernul care se poate dezlantui in noi si in celalalt.
„Trepidatie, incordare, paroxism. Un galop gafait, egocentric, facand din Oleg Garaz un «maniac» autoproclamat. Un narcisist amintind de Oscar Wilde, bine temperat insa de un sceptic pe masura. Un sceptic care aduna ca un papusar sofisticat spectatori la fel de sofisticati in jurul maniei sale infrigurate de a discursiviza totul.
Territoria nu este un roman. Territoria este o reprezentatie-drog, in care consumatorul se complace, din care pare ca nu mai poate si nici nu mai vrea sa iasa. Atentie, vizionarea integrala nu e recomandabila intr-o singura zi. Concentratia licorii e atat de mare incat sorbirea ei dintr-o inghititura ar putea «cauza»”.
Dora Pavel
Un barbat porneste intr-o calatorie in sine, in incercarea de a-si reconstrui propria identitate. Rememoreaza bucati din copilarie, adolescenta si tinerete, se foloseste de experientele sale, cauta sa gaseasca un sens misterului care a fost viata tatalui, sa se impace cu geamanul sau interior, sa se elibereze de perioada serviciului militar sovietic, care l-a tinut captiv doi ani.
In Territoria se afla cea mai splendida si infioratoare confesiune contemporana a alienarii.
Crud, violent, Oleg Garaz ridica o cortina spre infernul care se poate dezlantui in noi si in celalalt.
„Trepidatie, incordare, paroxism. Un galop gafait, egocentric, facand din Oleg Garaz un «maniac» autoproclamat. Un narcisist amintind de Oscar Wilde, bine temperat insa de un sceptic pe masura. Un sceptic care aduna ca un papusar sofisticat spectatori la fel de sofisticati in jurul maniei sale infrigurate de a discursiviza totul.
Territoria nu este un roman. Territoria este o reprezentatie-drog, in care consumatorul se complace, din care pare ca nu mai poate si nici nu mai vrea sa iasa. Atentie, vizionarea integrala nu e recomandabila intr-o singura zi. Concentratia licorii e atat de mare incat sorbirea ei dintr-o inghititura ar putea «cauza»”.
Dora Pavel
| Data apariției | 17 aprilie 2018 |
|---|---|
| Autor | Oleg Garaz |
| ISBN | 978-606-43-0261-8 |
| Cod bară | 9786064302618 |
| Format | Paperback |
| Dimensiuni | 130 x 200 mm |
| Nr. pagini | 216 |
| Număr volume | 1 |
| Colecția | n'autor ficțiune |
| Editura | Nemira |
| Imprint | n'autor |
Oleg Garaz
Oleg Garaz (n. 5 ianuarie 1964, Soroca, Republica Moldova) este muzicolog.
Studii: Liceul de Muzica Stefan Neaga din Chisinau, sectia teoretica (1979-1983), Academia de Muzica Gavriil Muzicescu din Chisinau, sectia teoretica (1987-1990), Academia de Muzica Gheorghe Dima din Cluj-Napoca, sectia Muzicologie (1990-1997), studii doctorale (doctorat stiintific) la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti (2009-2013).
Volume publicate: Contraideologii muzicale (2003), Poetica muzicala in convorbiri (2003), Muziconautice (2007), Muzica si sensul sincretic al nostalgiei (2011), Exercitii de muzicologie (2014), Canonul muzicii europenei: idei, ipoteze, imagini (2015) si Genurile muzicii: ideea unei antropologii arhetipale (2016).
Studii analitice in revistele Muzica (Bucuresti), Studia (Cluj-Napoca), Musicology Papers (Cluj-Napoca) s.a., cu un spectru de tematizari cuprinzand ontologia muzicala, semantica imaginii muzicale, problemele postmodernismului muzical, precum si tematizari din domeniul istoriei muzicii, stilisticii, genurilor si formelor muzicale. A publicat mai multe cronici de eveniment muzical, eseuri si interviuri in reviste din tara si strainatate. Conferinte cu tematizari din domeniul esteticii muzicii, esteticii si istoriei jazzului si genurilor muzicale.
In prezent: cadru didactic la Academia de Muzica „Gheorghe Dima“ din Cluj-Napoca.
Oleg Garaz (n. 5 ianuarie 1964, Soroca, Republica Moldova) este muzicolog.
Studii: Liceul de Muzica Stefan Neaga din Chisinau, sectia teoretica (1979-1983), Academia de Muzica Gavriil Muzicescu din Chisinau, sectia teoretica (1987-1990), Academia de Muzica Gheorghe Dima din Cluj-Napoca, sectia Muzicologie (1990-1997), studii doctorale (doctorat stiintific) la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti (2009-2013).
Volume publicate: Contraideologii muzicale (2003), Poetica muzicala in convorbiri (2003), Muziconautice (2007), Muzica si sensul sincretic al nostalgiei (2011), Exercitii de muzicologie (2014), Canonul muzicii europenei: idei, ipoteze, imagini (2015) si Genurile muzicii: ideea unei antropologii arhetipale (2016).
Studii analitice in revistele Muzica (Bucuresti), Studia (Cluj-Napoca), Musicology Papers (Cluj-Napoca) s.a., cu un spectru de tematizari cuprinzand ontologia muzicala, semantica imaginii muzicale, problemele postmodernismului muzical, precum si tematizari din domeniul istoriei muzicii, stilisticii, genurilor si formelor muzicale. A publicat mai multe cronici de eveniment muzical, eseuri si interviuri in reviste din tara si strainatate. Conferinte cu tematizari din domeniul esteticii muzicii, esteticii si istoriei jazzului si genurilor muzicale.
In prezent: cadru didactic la Academia de Muzica „Gheorghe Dima“ din Cluj-Napoca.
Login and Registration Form