Munca actorului cu sine insuși, vol. 2

Transport gratuit la coș de minimum 120 lei!
Plata în RATE numai cu carduri de credit Banca Transilvania

epuizat
Hardcover
720 Pagini
Disponibil din: 11 octombrie 2014
76,00 lei
Wishlist
Hardcover
epuizat
720 Pagini
Disponibil din: 11 octombrie 2014

Despre carte

„Toata viata voastra sa cautati linia de demarcatie care separa raul de bine in arta noastra. Cati oameni sunt printre noi care isi pun viata in slujba raului fara sa-si dea seama ca nu sunt capabili sa aiba o influenta corecta prin jocul lor asupra spectatorilor? Nu tot ce straluceste pe scena este de aur. Promiscuitatea si lipsa de principii in arta noastra au facut ca teatrul sa decada, atat la noi, cat si in strainatate. Aceleasi motive impiedica teatrul sa ocupe pozitia inalta si rolul semnificativ la care are dreptul in viata comunitatii.“

Konstantin Sergheevici Stanislavski

Cumpărate frecvent împreună

Informații despre produs
Informații despre produs
Important Indisponibil
Data apariției 11 oct. 2014
Colecția Yorick
ISBN 978-606-579-878-6
Cod bară 9786065798786
Autor Konstantin Sergheevici Stanislavski
Traducător Raluca Radulescu
Format Hardcover
Dimensiuni 130 x 200 mm
Nr. pagini 720
Număr volume 1
Editura Nemira
Important: Indisponibil
Data apariției: 11 oct. 2014
Colecția: Yorick
ISBN: 978-606-579-878-6
Cod bară: 9786065798786
Autor: Konstantin Sergheevici Stanislavski
Traducător: Raluca Radulescu
Format: Hardcover
Dimensiuni: 130 x 200 mm
Nr. pagini: 720
Număr volume: 1
Editura: Nemira
Despre autor
Konstantin Sergheevici Stanislavski

Konstantin Sergheevici Stanislavski

KONSTANTIN SERGHEEVICI STANISLAVSKI (1863–1938), unul dintre cei mai importanti creatori si teoreticieni din istoria teatrului modern, s-a nascut la Moscova, într-o familie înstarita. Înca din copilarie a avut acces la educatie si la cultura înalta si tot atunci au aparut si primele semne ale atractiei exercitate de teatru. Tânarul, care avea sa creeze o pedagogie sistematica, bazata pe principii ale unei stiinte a actoriei, a debutat mai întâi pe scena, ca actor, fara sa fi urmat o institutie de specialitate. La 25 de ani, când era deja un artist amator cunoscut, Stanislavski a întemeiat Societatea de Arta si Literatura. Atunci avea sa joace în productiile noii institutii si sa faca primele experimente ca regizor. În 1897, i s-a alaturat lui A.P. Cehov, care milita pentru un teatru popular, initiativa pe care avea s-o concretizeze chiar în 1897, împreuna cu Vladimir Nemirovici-Dancenko. Alaturi de acesta din urma, Stanislavski a înfiintat Teatrul de Arta din Moscova. Primul spectacol, sub auspiciile caruia avea sa-si câstige notorietatea noua institutie, a fost Pescarusul de A.P. Cehov, jucat în premiera, în prezenta autorului, si regizat de Stanislavski si Nemirovici-Dancenko. Teatrul avea sa devina cunoscut în lumea întreaga, iar Stanislavski, sa-si desavârseasca arta si sa devina un pedagog fara rival. Pledând pentru adevarul reactiilor umane în teatru si împotriva patetismului, Stanislavski a elaborat o tehnica noua de joc, precum si un set de principii, procedee si exercitii. Ele formeaza „sistemul“ lui Stanislavski. Teoria este expusa în lucrarea Munca actorului cu sine însusi, al carei prim volum a aparut în 1938, la scurta vreme dupa moartea autorului. Partea a doua a lucrarii a ramas neterminata, autorul stingându-se din viata în urma unui atac de cord pe 7 august 1938.
...
Citește mai multe despre Konstantin Sergheevici Stanislavski>>