Carti online - Nemira placerea lecturii

Cauta pe site

Oferta este valabila in perioada 20-23 aprilie, in limita stocului disponibil.

   

Institutii culturale in tranzitie

Fii primul care evalueaza acest produs.

5,00 lei

*Preturile sunt finale, includ TVA si nu includ taxa de transport.

Disponibilitate:In stoc

Detalii

Raluca Radu acopera un gol bibliografic si teoretic – in Romania exista putine studii capabile sa ofere modele teoretice referitoare la transformarile mass mediei si cinematografiei post-comuniste, iar atunci cand au fost formulate interpretari, ele s-au caracterizat indeosebi prin dimensiunea lor normativa. Observatiile si analizele care surprind tendintele de profunzime si anuleaza idei preconcepute (si larg raspandite) urmaresc cu rigoare construirea cadrelor institutionale ale celor doua lumi profesionale, sprijinindu-se pe numeroase exemple.

 Mihai Coman, Universitatea din Bucuresti

Cartea Ralucai Radu abordeaza o tema stimulanta si novatoare: cea a istoriei sociale si profesionale a doua spatii culturale, jurnalismul si cinematografia, in istoria Romaniei moderne, in paradigma „creativitatii in industriile culturale”. Urmarirea  problematicii industriilor culturale pe o dimensiune comparativa (jurnalism si cinematografie) si in acelasi timp transistorica este inedita in universul productiei culturale romanesti.

 Mihai Dinu Gheorghiu, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi

Un numar important de interviuri realizate de Raluca Radu cu personalitati din lumea filmului si presei scrise, radioului si televiziunii completeaza fericit sursele de informatii folosite in lucrare. Este placut sa remarcam in aceste interviuri – aflate undeva la granita intre interviul jurnalistic si interviul analitic – tonul sincer al interlocutorilor si capacitatea autoarei de a-si stimula partenerii de dialog la autoanalize deschise ale propriului traseu.

 Marius Lazar, Universitatea „Babes-Bolyai”, Cluj-Napoca

Lucrarea se remarca printr-un stil de expunere clar, avand o nota personala si o mare forta de comunicare, si contine foarte multe informatii concrete, atractiv prezentate pentru o tema importanta pentru domeniul sociologiei organizationale, mai precis creativitatea in industriile culturale ale jurnalismului si cinematografiei.

 Marian Preda, Universitatea din Bucuresti

Mai multe informatii Tags (0)
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat selecteaza toate

Alte recomandari

Spune parerea ta

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Back to top