Instituții culturale în tranziție

Transport gratuit la coș de minimum 120 lei!
Plata în RATE numai cu carduri de credit Banca Transilvania
Cadou pentru cineva? Îi poți trimite și un mesaj personalizat (în formular comandă)

epuizat
240 Pagini
Disponibil din: 18 februarie 2011
5,00 lei
Wishlist
epuizat
240 Pagini
Disponibil din: 18 februarie 2011
 
E-mail
 

Despre carte

Raluca Radu acopera un gol bibliografic si teoretic – in Romania exista putine studii capabile sa ofere modele teoretice referitoare la transformarile mass mediei si cinematografiei post-comuniste, iar atunci cand au fost formulate interpretari, ele s-au caracterizat indeosebi prin dimensiunea lor normativa. Observatiile si analizele care surprind tendintele de profunzime si anuleaza idei preconcepute (si larg raspandite) urmaresc cu rigoare construirea cadrelor institutionale ale celor doua lumi profesionale, sprijinindu-se pe numeroase exemple.

 Mihai Coman, Universitatea din Bucuresti

Cartea Ralucai Radu abordeaza o tema stimulanta si novatoare: cea a istoriei sociale si profesionale a doua spatii culturale, jurnalismul si cinematografia, in istoria Romaniei moderne, in paradigma „creativitatii in industriile culturale”. Urmarirea  problematicii industriilor culturale pe o dimensiune comparativa (jurnalism si cinematografie) si in acelasi timp transistorica este inedita in universul productiei culturale romanesti.

 Mihai Dinu Gheorghiu, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi

Un numar important de interviuri realizate de Raluca Radu cu personalitati din lumea filmului si presei scrise, radioului si televiziunii completeaza fericit sursele de informatii folosite in lucrare. Este placut sa remarcam in aceste interviuri – aflate undeva la granita intre interviul jurnalistic si interviul analitic – tonul sincer al interlocutorilor si capacitatea autoarei de a-si stimula partenerii de dialog la autoanalize deschise ale propriului traseu.

 Marius Lazar, Universitatea „Babes-Bolyai”, Cluj-Napoca

Lucrarea se remarca printr-un stil de expunere clar, avand o nota personala si o mare forta de comunicare, si contine foarte multe informatii concrete, atractiv prezentate pentru o tema importanta pentru domeniul sociologiei organizationale, mai precis creativitatea in industriile culturale ale jurnalismului si cinematografiei.

 Marian Preda, Universitatea din Bucuresti



Cumpărate frecvent împreună

Informații despre produs
Informații despre produs
Data apariției 18 feb. 2011
Colecția Universitaria
ISBN 9786065791701
Cod bară 9786065791701
Autor Raluca-Nicoleta Radu
Dimensiuni 165x240 mm
Nr. pagini 240
Număr volume 1
Editura Nemira
Data apariției: 18 feb. 2011
Colecția: Universitaria
ISBN: 9786065791701
Cod bară: 9786065791701
Autor: Raluca-Nicoleta Radu
Dimensiuni: 165x240 mm
Nr. pagini: 240
Număr volume: 1
Editura: Nemira
Despre autor